Alla inlägg under maj 2010

Av petraa87 - 25 maj 2010 13:10

Hej hopp var ett bra tag sen man la i något här. men har haft det jobbigt ett tag..

Har haft huvudvärk sen februari månad varit hos olika doktorer men ingen tagit mig på allvar.. men igår kväll fick jag nog. hade huvudvärk som hette duga så tog mig upp på akuten där jag blev uppkopplad på ekg smat tog massa blod från mig.. allt gick så snabbt sen blev jag inlagd i ett mörkt rum där jag fick ligga och sova ett tag innan dom kom in och berätta mina prov svar dom såg bra ut men dom ska skicka upp mig på magnetröntgen på onsdag..


Så nu e de enda som man har i huvudet.. vad kommer dom att hitta.. Vadå kommer jag dö 22 år gammal.. shit.. har gråten i halsen HELAA tiden.. har så mycket i framtiden nu.. vi ska skaffa barn. köpa lägenhet mm.. och så händer detta.. vad betyder detta.. Men jag får hoppas på det bästa=)


Sen har vi för tillfället bråk i släkten mellan mamma coh moster och kusinerr.. oxå sjukt jobbigt.. allt detta pga av en dum jävla tjej som verkligen vill få alla på sin sida.. och jag tror verkligen du N kommer lyckas tyvärr.. för jävligt..Jag har alltid trott att blod är tjockare än vatten men det var helt fel tydligen..


men jag skiver imorgon hur det har gått.. hHåll alla era tummar för mig nu=)

Kram på er folket

ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards